Being a 2010 your bike will require either a 'B' kit or a 'C' kit. The way to identify which one is required is to look at the face of the cylinder head that faces into the valley of the motor. If there is a drill mark in the paint adjacent to the manufacturing date stamp in the casting of the head, (That is the small, round shape raised in the casting. It has the year of manufacture in the middle and one of the 12 sections around the outside has a punch mark to indicate month.) then it is a later 'B' kit engine. If no drill mark is present it is an earlier 'C' kit bike that requires removal of the heads to fit shims under the inlet valve spring saddles.
I purchase most of my parts from Teo Lamers in Holland but Agostinis in Mandello or Stein Dinse in Germany also will usually have kits in stock. Part numbers are 1A002063 for the 'B' kit and 1A002082 for the 'C' kit. You can significantly reduce the cost of a 'C' kit by buying a 'B' kit and adding the extra bits to turn it into a 'C' kit.
Essendo una 2010 la tua moto richiederà un kit "B" o un kit "C". Il modo per identificare quale è richiesto è guardare la faccia della testa del cilindro che si affaccia sulla valle del motore. Se c'è un segno di trapano nella vernice adiacente al timbro della data di produzione nella colata della testa, (è la forma piccola e rotonda sollevata nella colata. Ha l'anno di produzione nel mezzo e una delle 12 sezioni intorno all'esterno ha un segno di puntura per indicare il mese.) quindi è un motore kit "B" successivo. Se non è presente alcun segno di trapano, è una bici kit "C" precedente che richiede la rimozione delle teste per montare gli spessori sotto le selle della molla della valvola di ingresso.
Compro la maggior parte delle mie parti da Teo Lamers in Olanda, ma anche Agostinis a Mandello o Stein Dinse in Germania di solito hanno kit in magazzino. I numeri di parte sono 1A002063 per il kit 'B' e 1A002082 per il kit 'C'. Puoi ridurre significativamente il costo di un kit "C" acquistando un kit "B" e aggiungendo i bit extra per trasformarlo in un kit "C".